Innholdet på denne siden er markedsføring
Klager
Vi gjør alt vi kan for å yte best mulig service til kundene i SKAGEN Fondene og vil gjerne høre fra deg for å bli bedre!
Er du ikke fornøyd med servicen du mottar, eller har spørsmål angående din investering i SKAGEN Fondene, kontakt kundeservice på telefon 51 80 39 00 eller e-post kundeservice@skagenfondene.no.
Hvis du ønsker å fremsette en formell klage må dette gjøres skriftlig til Storebrand Asset Management AS, hvor du juridisk sett har ditt kundeforhold. Informasjon om klageprosessen finner du her: Klage eller reklamasjon - Storebrand.
Klageskjema er tilgjengelig på www.storebrand.no/infosider/kontakt-oss/privat/klage-eller-reklamasjon/Klageskjema. Institusjonelle kunder kan benytte dette skjemaet: https://www.storebrand.no/asset-management/klage-institusjonelle-kunder/klageskjema.
Hvis du ikke er fornøyd med Storebrand Asset Management sitt svar på klagen kan du bringe saken videre til Finansklagenemnda og EU-kommisjonens klageorgan.
I skjemaet til EU-kommisjonens klageorgan blir du bedt om å fylle inn Storebrands Asset Managements e-post adresse. Du kan da bruke complaints@storebrand.no.