Innholdet på denne siden er markedsføring
Fornøyde kunder er det beste vi vet!
Resultatene fra SKAGENs kundeundersøkelse viser at kundene våre er veldig fornøyde. Det gir oss inspirasjon til å bli enda bedre, og vi har flere ting å jobbe med.

Hvert år spør vi kundene våre hvor fornøyde de er med SKAGEN. Resultatene fra kundeundersøkelsen varierer etter hvor fornøyde kundene er med vår forvaltning og oppfølging og hvordan markedene svinger. I første kvartal i år gjennomførte vi en stor undersøkelse hvor vi ba om tilbakemeldinger på alt fra nettsider, avkastning i fondene, til rådgiverne våre. Resultatene var veldig gode, faktisk har de aldri vært bedre siden vi startet undersøkelsene i 2009. Tilfredsheten med SKAGEN som fondsleverandør økte fra 71 poeng (av 100) i 2019 til 82 poeng i 2020. Det er vi selvfølgelig veldig glade for, men vi slår oss ikke til ro med det.
Dette skal vi jobbe med
- Rådgivning og oppfølging – mange av kundene er ikke klar over at de kan få hjelp av en av våre dyktige rådgivere, uten å betale for det. Dette skal vi bli bedre til å fortelle om.
- Eksterne fond – SKAGEN har over 600 fond tilgjengelig slik at du som kunde kan samle alle fond hos oss, eller finne akkurat det fondet du trenger til din spareportefølje.
- Nettsider – mange er fornøyde med de mange funksjonene i nettløsningen vår, men vi har fått mange gode forslag til hvordan de kan bli enda bedre.
I den store kundeundersøkelsen spør vi i tillegg kundene hvordan de er fornøyd med forvaltningen av fondene. Vårt mål er å levere best mulig avkastning til kundene våre. Denne gangen konsentrerer vi oss hovedsakelig om vår service og kommunikasjon.
Vi spør igjen
Vi ønsker hele tiden å bli bedre, og siden forrige undersøkelse har verden endret seg dramatisk på kort tid. Derfor ønsker vi å undersøke om kundenes behov har endret seg i forbindelse med koronakrisen, og om du har innspill til endringer vi bør gjennomføre.
Vil du hjelpe oss å bli bedre? Ta undersøkelsen – det tar et bare par minutter
Takk for tilbakemeldingene fra dere, vi håper dere vil gi oss flere!