Hopp til hovedinnholdet
Sparing i fond chevron_right
Rådgivning chevron_right
Nyheter chevron_right
Kontakt oss chevron_right
Bærekraft chevron_right
Om oss chevron_right
Arrangementer chevron_right

Innholdet på denne siden er markedsføring

Kvinne med mobil
Kundene våre ga oss gode tilbakemeldinger tidligere i år. Nå ønsker vi å vite hvordan vår service og kommunikasjon kan bli enda bedre. Foto: Unsplash

Hvert år spør vi kundene våre hvor fornøyde de er med SKAGEN. Resultatene fra kundeundersøkelsen varierer etter hvor fornøyde kundene er med vår forvaltning og oppfølging og hvordan markedene svinger. I første kvartal i år gjennomførte vi en stor undersøkelse hvor vi ba om tilbakemeldinger på alt fra nettsider, avkastning i fondene, til rådgiverne våre. Resultatene var veldig gode, faktisk har de aldri vært bedre siden vi startet undersøkelsene i 2009. Tilfredsheten med SKAGEN som fondsleverandør økte fra 71 poeng (av 100) i 2019 til 82 poeng i 2020. Det er vi selvfølgelig veldig glade for, men vi slår oss ikke til ro med det.

Dette skal vi jobbe med

  • Rådgivning og oppfølging – mange av kundene er ikke klar over at de kan få hjelp av en av våre dyktige rådgivere, uten å betale for det. Dette skal vi bli bedre til å fortelle om.
  • Eksterne fond – SKAGEN har over 600 fond tilgjengelig slik at du som kunde kan samle alle fond hos oss, eller finne akkurat det fondet du trenger til din spareportefølje.
  • Nettsider – mange er fornøyde med de mange funksjonene i nettløsningen vår, men vi har fått mange gode forslag til hvordan de kan bli enda bedre.

I den store kundeundersøkelsen spør vi i tillegg kundene hvordan de er fornøyd med forvaltningen av fondene. Vårt mål er å levere best mulig avkastning til kundene våre. Denne gangen konsentrerer vi oss hovedsakelig om vår service og kommunikasjon. 

Vi spør igjen

Vi ønsker hele tiden å bli bedre, og siden forrige undersøkelse har verden endret seg dramatisk på kort tid. Derfor ønsker vi å undersøke om kundenes behov har endret seg i forbindelse med koronakrisen, og om du har innspill til endringer vi bør gjennomføre.

Vil du hjelpe oss å bli bedre? Ta undersøkelsen – det tar et bare par minutter

Takk for tilbakemeldingene fra dere, vi håper dere vil gi oss flere!

Historisk avkastning er ingen garanti for fremtidig avkastning. Fremtidig avkastning vil blant annet avhenge av markedsutviklingen, forvalternes dyktighet, fondets risikoprofil og forvaltningshonorar. Avkastningen kan bli negativ som følge av kurstap. Det kan være risiko knyttet til investeringer i fondet på grunn av markedsbevegelser, utvikling i valuta, rentenivåer, konjunkturer, bransje- og selskapsspesifikke forhold. Før investering anbefales kunder å sette seg inn i nøkkelinformasjon og prospekt som inneholder nærmere informasjon om fondet egenskaper og kostnader. Informasjonen finnes på www.skagenfondene.no. SKAGEN AS forvalter fondene etter avtale med Storebrand Asset Management.

keyboard_arrow_up