Innholdet på denne siden er markedsføring
BankID utilgjengelig i perioder
BankID varsler at tjenesten vil være delvis utilgjengelig mellom 21. og 26. oktober.
BankID skal gjøre større tekniske endringer. Det betyr at tjenesten kan være utilgjengelig i perioder mellom 21. og 26. oktober. For deg som bruker kan du derfor oppleve at du ikke får logget deg inn i Handelsportalen vår, nettbanken eller andre steder du benytter BankID i disse dagene.
Hva betyr det for deg?
- Du kan ikke bestille eller fornye BankID eller BankID på mobil i denne perioden.
- Du kan heller ikke bestille nytt passord eller kodebrikke.
- BankID og BankID på mobil er helt utilgjengelig fra torsdag 21. oktober kl. 0.00 og 8 timer frem.
- Tjenestene kan bli ustabile også på andre tidspunkt.
- Det kan være lurt å sjekke på forhånd at din BankID fungerer ved å logge deg inn i nettbanken.
Se opp for svindel
- Husk at hverken banker eller andre seriøse aktører vil be deg oppgi innloggingsdetaljer på telefon, SMS eller e-post.
- Er du i tvil om henvendelsen er ekte, eller mistenker at noe er svindel, ta kontakt med banken din.