Innholdet på denne siden er markedsføring
Derfor ber vi deg oppdatere kundeinformasjonen
Er du en av de som har fått e-post fra oss med beskjed om å oppdatere kundeinformasjonen din, og lurer på om det er svindel? Det er det ikke.
SKAGEN må som alle ansvarlige finansselskaper sørge for at kundene våre er korrekt registrert og at vi har riktige opplysninger om dem. Derfor sender vi i disse dager ut en e-post til en mengde kunder hvor vi ber dem oppdatere kundeinformasjonen. Flere har tatt kontakt med oss og spurt om dette er svindel. Det er det ikke.
Hvis det er en stund siden du har oppdatert informasjonen får du tilsendt en lenke hvor du kan oppdatere opplysningene vi har, det hele tar et minutt eller to. Du logger deg enkelt inn på din profil med eksempelvis BankID, du får beskjed om hva som eventuelt må oppdateres, og så er du ferdig. Enkelt og helt trygt.
Her kan du lese mer om legitimasjon og kundekontroll i SKAGEN